برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
لپ تاپ استوک HP EliteBook 8470p

لپ تاپ استوک HP EliteBook 8470p

HP Elitebook 8470p

  • پردازنده مرکزی: Intel Core i5 3320M
  • حافظه رم: 4GB DDR3
  • خافظه داخلی: 500GB HDD
  • پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphic 4000
  • صفحه نمایش: "14.1 -  LED 1600*900
  • وزن: 2.4 کیلوگرم
6,800,000 تومان (بدون مالیات)
ارسال به تمام نقاط کشور 5 قلم
حداقل تعداد سفارش برای این محصول 5 عدد است.
توضیحات

بررسی اجمالی لپ تاپ HP Elitebook 8470p

پردازنده مرکزی Intel Core i5 3320M

مختصر توضیح درمورد پردازنده مرکزی لپ تاپ hp elitebook 8470p این لپ تاپ نسل سوم  (2013) می باشد ، مجهز به فرکانس کاری 2.60 گیگاهرتز است که در حالت توربو فرکانس آن به 3.30 گیگاهرتز میرسد ، این لپ تاپ 4 هسته می باشد و همچنین دارای 3 مگابایت کش می باشد

پردازنده گرافیکی Intel HD Graphic 4000

لپ تاپ hp elitebook 8470p این مدلش از خود به صورت مجزا پردازنده گرافیکی ندارد و بیشتر برای کاربری خانگی و اداری مناسبتر می باشد هر چند این پردازنده گرافیکی Intel HD Graphic 4000 که انبرد است با همین رم 4 گیگ که الان دارد شیر گرافیک آن تا 2 گیگابایت شیر می دهد و به راحتی برای کارهای اداری و خانگی جوابگو می باشد.

حافظه رم 4GB DDR3

این لپ تاپ hp elitebook 8470p چون نسل سوم است باید از نوع حافظه رم استفاده شود که از نسل سوم باشد در این حال از نوع DFDR3 استفاده می کنیم ، این لپ تاپ تا 32 گیگابایت حافظه رم را ساپورت می کند و دارای 2 اسلاید می باشد و نهایت در هر اسلاید 16 گیگابایت را ساپورت می کند که در این صورت شیر گرافیک به آن نسبت بیشتر می شود.

حافظی داخلی 500GB HDD

همینطور که ملاحظه می فرمایید این لپ تاپ hp elitebook 8470p که در فروشگاه اپن باکس سون موجود می باشد 500 گیگابایت از نوع HDD که قابل ارتقا می باشد و نسبت به سلیقه خود شما و نسبت به کارتان می توانید آن را ارتقا دهید . برای ارتقای حافظه داخلی باید قبل از سفارش و خرید با همکاران پشتیبانی فروشگاه اپن باکس 7 هماهنگ باشید و اعلام فرمایید.

صفحه نمایش  اینج 14.1 -  LED 1600*900

لپ تاپ hp elitebook 8470p مجهز به صفحه نمایش 14 اینج با رزولشن 1600*900 از نوع LED که کیفیت تصور عالی به حساب می آید و در ضمن این صفحه نمایش دارای قابلیت  روکش مات است یعنی تصویر در محیط پر نور کیفیت خود را از دست نمی دهد و واضح است. 

نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ hp elitebook 8470P

    طراحی ظاهری

شرکت اچ پی در طول مدتی که لپ تاپ تحویل بازار داده همیشه این موضوع را ثابت کرده است که باید لپ تاپ از استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد که این موضوع در مورد لپ تاپ hp elitebook 8470p هم صدق می کند در ضمن به گفته خود شرکت HP این مدل از گواهینامه نظامی برخوردار است به معنای کیفیت لپ تاپ است که ضربه پذیری خوبی دارد و همچنین کیبورد ضد ضربه و ضد آب می باشد ، بدنه این لپ تاپ از فلز آلمینیوم که استحکام آن را تضمین میکند و  همچنین شاسی لپ تاپ از پلاستیک فشرده شده ساخته شده است در کل از لحاظ بدنه باید بگویم قابل اطمینان می باشد.

در مورد وزن لپ تاپ تقریبا لپ تاپ سبک به حساب می آید با وزن برابر 2.4 کیلوگرم و در ابعادی به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر است با 338*231*31 میلی متر دارد ، برای کاربران اداری ، خانگی و دانش آموزی خوش دست به حساب می اید.

 پردازنده مرکزی Intel Core i5 3320M 

لپ تاپ مورد نظر hp elitebook 8470p مجهز به پردازنده مرکزی  Intel Core i5 3320M که نسل سوم می باشد و سری m صنعتی به حساب می آید و برای کارهای بیشتر از حد خانگی و اداره ی جواب گو می باشد ، فرکانس کاری این لپ تاپ 2.60 گیگاهرتز است به این معنی : این نوع پردازنده مرکزی در زمان واحد به فرض یک ثانیه چه اندازه دستورات را پردازش می کند ، حال این فرکانس کاری در یک ثانیه 2.6 میلیارد دستور را پردازش می کند که برای لپ تاپ ما elitebook 8470p فرکانس کاری خوبی به حساب می آید.

جا دارد در اینجا حافظه کش این پردازنده مرکزی رو مورد بررسی قرار دهیم ، حافظه کش بخش مهم هر پردازنده مرکزی به حساب می آید این لپ تاپ دارای 3 مگابایت حافظه کش می باشد که در نوع خود عالی است ، برای کسانی که در مورد حافظه کش پردازنده مرکزی اطلاع خاصی ندارن توضیح مختصری میدهم : به چیپستی یا مکانی که برای ذخیره اطلاعات لازم برای اجرای برنامه های مختلف ، حافظه کش می گویند که هر چقدر بیشتر باشد ضرفیت بیشتر می باشد و عملکرد بیشتر می شود.

این پردازنده مرکزی دارای چند هسته است ؟ پردازنده مرکزی لپ تاپ hp elitebook 8470p دارای 2 هسته می باشد و قابل توضیح است هر چقدر هسته پردازنده بیشتر باشد توان پردازش در پردازنده مرکزی بیشتر می شود همچنین باید گفت هر هسته دارای 2 ترید می باشد (هسته سخت افزار به حساب می آید و ترید نرم افزار که مکمل همدیگر هستن) پس در اینجا 2 هسته و 4 ترید داریم که قدرت قابل قبولی است.

لیتوگرافی را بررسی کنیم : لپ تاپ hp elitebook 8470p مجهز به فاصله لیتوگرافی 22 نانومتری می باشد.

عبارت لیتوگرافی به معنای فاصله بین قطعات و اجزای تشکیل دهنده یک مدار مجتمع الکتریکی است ، واقعیت این است سازنده ها باید از قوانین و اصولهای خیلی منظم استفاده کننده تا به یک فرایند ایده آل دست پیدا کنند در اینجا هم از این قواعد است تمام اجزا با یک فاصله مشخص شده از هم گذاشته می شود و  واحد نانومتر براورد می کنند که بسیار ریز است و با چشم بدون مسلح نمی شود رویت کرد که مهندسین از میکروسکوپ استفاده می کنند و تا این فاصله کمتر باشد قدرت پردازنده بیشتر می شود و 22 نانومتر فاصله خوبی و عالی است.

در اخر توضیحات در مورد پردازنده مرکزی باید بگویم این پردازنده مرکزی hp elitebook 8470p تا چند گیگبایت حافظه رم را ساپورت می کند: بنابراینکه دو اسلاید رم دارد می توان نهایت تا 32 گیگابایت ساپورت کند نه بیشتر یعنی در هر اسلاید 16 گیگابایت قرار دهیم.

پردازنده گرافیکی intel HD Graphics 4000

لپ تاپ hp elitebook 8470p دارای پردازنده گرافیکی intel HD Graphics 4000 که بصورت انبرد بر روی مادربرد طراحی شده است در این موضوع پردازنده گرافیکی فرکانس کاری مهم است که فرکانس کاری آن 650mhz است و در حالت توربو یا بوست تا 1.20Ghz افزایش می یابد 

صفحه نمایش

این لپ تاپ hp elitebook 8470p مجهز به صفحه نمایش 14.1 اینج از نوع TFT LED Backlit-LCD 

اندازه صفحه نمایش یکی از معیارهای مهم یک کاربر و خریدار لپ تاپ می باشد ، کاربرها به نسبت کار خود کوچک یا بزرگ بودن لپ تاپ را انتخاب می کنند مثلا لپ تاپ را زیاد جابه جا می کند یا بیشتر در جای ثابتی است که در صورت جا به جای زیاد باید اینج صفحه نمایش کمتر باشد و چه بهتر اگه اسلیم (باریک) باشد ، لپ تاپ های که اینج آنها در حد بین 13 الی 15 هستن لپ تاپ های متوسط از لحاظ اینج به حساب می آیند که دارای وزن مناسب و برای حمل راحتر است.

صفحه نمایش لپ تاپ hp 8470p مجهز به صفحه مات می باشد که در صفحه نمایش مات لایه ای وجود دارد که نور در صفحه انعکاس پیدا نمی کند تا چشم کاربر را اذیت کند.

کیفیت تصویر صفحه نمایش ها با واحد رزولوشن براورد می شود که این لپ تاپ hp elitebook 8470p دارای رزولوشن 678*1366 است ، نقطه های ریز در کنار هم پیکسل گفته می شود که این پیکسل ها در طول و عرض صفحه نمایش هر چقدر بیشتر باشد کیفیت تصویر بیشتر خواهد شد و به مجموع این فرایند رزولوشن گفته می شود.

حافظه داخلی 500GB HDD

حافظه HDD: حافظه های Hard Disk Drive که به اختصار HDD نامیده می شوند از 60 سال پیش مورد استفاده قرار میگیرند. در این نوع از حافظه ها، داده ها روی پلتر ذخیره می شوند و توسط بازوی متحرکی که هد خوانده می شود، اطلاعات بازخوانی می شود. سرعت چرخش پلتر با تکنولوژی امروز تا 7200 دور در دقیقه می چرخد. در این روش برای فراخوانی داده ها و اطلاعات باید بازوی متحرک همواره در حال حرکت باشد. به نوعی می توان گفت که شیوه کار حافظه های HDD آنالوگ می باشد و حتی ذخیره اطلاعات نیز به صورت مغناطیسی عمل  میکند.

لپ تاپ hp 8470p حافظه داخلی محل ذخیره فایل ها 500 گیگابایت می باشد و قابل ارتقا می باشد و شما لطفا قبل از ثبت سفارش برای ارتقاء با پشتیبانی فروشگاه اپن باکس سون تماس بگیرید.

حافظه رم 4GB DDR3

این لپ تاپ hp elitebook 8470p حافظه رم آن در حال حاضر 4 گیگابایت از نوع DDR3 است و قابل ارتقا و در صورت تمایل به ارتقا مانند حافظه داخلی که گفته شد با پشتیبانی تماس بگیرید تا ارتقا حاصل شود و لازم به ذکر است حداکثر تا 32 گیگابایت ارتقا داده می شود و هر چقدر حافظه رم ارتقاء داده شود توانایی و قدرت و شیر گرافیکی لپ تاپ بالاتر می رود .

در مورد مدل حافظه رم DDR3 مختصر توضیحی عرض کنم ، این نسل DDR3 نسبت به نسل قدیم خود DDR2 پیشرفت چند براری دارد این پیشرفت شامل 70% مصرف کمتر انرژی در سرعت مشابه نسبت به DDR2 و 2 برابر پهنای باند بیشتر نسبت به نسل قبل است.

جزئیات محصول

مشخصات

وضعیت محصول
A
وزن
2.4 کیلوگرم
ابعاد
338طول231عرض31 ارتفاع میلیمتر
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
3320M
فرکانس کاری پردازنده
2.60GHz up to 3.30GHz
حافظه کش پردازنده
3 مگ کش
تعداد هسته
4 هسته
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگابایت
تعداد اسلات های حافظه RAM
2 عدد
حداکثر حافظه RAM قابل پشتیبانی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
ظرفیت حافظه داخلی
500 گیگابایت قابل ارتقا
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Intel
سری پردازنده گرافیکی
Intel HD
مدل پردازنده گرافیکی
HD graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
ندارد
اندازه صفحه نمایش
14 اینج
نوع صفحه نمایش
LED BACKLIT-LCD | HD
رزولوشن صفحه نمایش
768*1366 HD
تکنولوژی IPS
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
درایو نوری
دارد
وب کم
دارد
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
نور پس زمینه کیبورد
دارد
حسگر اثر انگشت
دارد
شبکه بی سیم WIFI
دارد
پورت شبکه اترنت
دارد
پورت VGA
دارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB 2.0
دارد
تعداد پورت های USB 2.0
3 عدد
پورت USB 3.0
دارد
تعداد پورت های USB 3.0
1 عدد
پورت USB Type-C
ندارد
نوع باتری
لیتیوم یونی
تعداد سلول های باتری
6 سلول
ظرفیت باتری
55 وات ساعت
طراحی از لحاظه بدنه
صنعتی

وضعیت فیزیکی

وضعیت محصول A
وزن 2.4 کیلوگرم
ابعاد 338طول231عرض31 ارتفاع میلیمتر

مشخصات پردازنده مرکزی

سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i5
مدل پردازنده 3320M
فرکانس کاری پردازنده 2.60GHz up to 3.30GHz
حافظه کش پردازنده 3 مگ کش
تعداد هسته 4 هسته

مشخصات رم

نوع حافظه RAM DDR3
ظرفیت حافظه RAM 4 گیگابایت
تعداد اسلات های حافظه RAM 2 عدد
حداکثر حافظه RAM قابل پشتیبانی 32 گیگابایت

مشخصات حافظی داخلی

نوع حافظه داخلی HDD
ظرفیت حافظه داخلی 500 گیگابایت قابل ارتقا

مشخصات پردازنده گرافیکی

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی Intel
سری پردازنده گرافیکی Intel HD
مدل پردازنده گرافیکی HD graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی

ویژگی های صحفه نمایش

اندازه صفحه نمایش 14 اینج
نوع صفحه نمایش LED BACKLIT-LCD | HD
رزولوشن صفحه نمایش 768*1366 HD
تکنولوژی IPS
صفحه نمایش مات
صفحه نمایش لمسی

ویژگی های باتری

نوع باتری لیتیوم یونی
تعداد سلول های باتری 6 سلول
ظرفیت باتری 55 وات ساعت

پورت ها و اتصالات

پورت شبکه اترنت
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB 2.0
تعداد پورت های USB 2.0 3 عدد
پورت USB 3.0
تعداد پورت های USB 3.0 1 عدد
پورت USB Type-C

اجزای فنی لپ تاپ

درایو نوری
وب کم
مشخصات اسپیکر بلندگوهای استریو داخلی
نور پس زمینه کیبورد
حسگر اثر انگشت
شبکه بی سیم WIFI

سایر ویژگی‌ها

طراحی از لحاظه بدنه صنعتی

فهرست

واتس آپ

ایسنتاگرام

تنظیمات