برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585 |open bax7 لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585 |open bax7 لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585 |open bax7 لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585 |open bax7 لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585 |open bax7 لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585 |open bax7 لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585 |open bax7
لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585 |open bax7

لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585

برند                    DELL
طبقه بندی لپ تاپ های گیمینگ و حرفه ای
سری پردازنده       intel core i7_8750H
پردازنده گرافیکی   1060 NViDiA Geforce GTX 
حافظه رم               DDR4 16 GB
ظرفیت حافظه داخلی                 1 ترابایت 
اندازه صفحه نمایش    15.6 اینچ      Full HD - ips
سیستم عامل    Microsoft Windows 10

تماس بگیرید (بدون مالیات)
رنگ
  • قرمز
ناموجود
توضیحات

توضیحات اجمالی لپ تاپ DELL G5 15 5585 :

در گذشته لپ تاپ ها هیچ تفاوتی با هم نداشتند به همین دلیل با یک لپ تاپ عادی هر کاری را انجام می دادند . اما امروزه به دلیل نیاز های روز افزون مردم به انواع لپ تاپ ها برند های معروف دست به کار شده اند و برای هر کاری لپ تاپ مخصوص ان کار را ساخته اند . مثلا لپ تاپ بازی با لپ تاپ کاری و عادی متفاوت می باشد ولی به این معنا نیست که نمی توان از لپ تاپ بازی به جای سایر لپ تاپ ها استفاده کرد بلکه برعکس اگر یک لپ تاپ گیمینگ خریداری کنید در واقع یک سیستم پیشرفته در اختیار دارید که نیازی به تعویض ندارد و چندین سال می توانید از ان استفاده کنید . در نهایت می توانید یک لپ تاپ گیمینگ را جایگزین یک لپ تاپ معمولی کنید زیرا تفاوت های زیادی بین یک لپ تاپ گیمینگ و معمولی وجود دارد که این تفاوت می تواند هزینه بالای خرید لپ تاپ گیمینگ را توجیه کند . کافیست به این موضوع فکر کنید که خرید یک لپ تاپ گیمینگ مانند یک سرمایه گذاری است و هرشخص به جای خرید لپ تاپ جدید در هر چند سال می تواند با خرید یک لپ­ تاپ گیمینگ عمر لپ­ تاپ خود را دوبرابر کند . خب دلیل این متفاوت بودن چیست که لپ تاپ های گیمینگ را پر طرفدار کرده است با ما باشید تا در ادامه یک لپ تاپ گیمینگ با ویژگی های ان را برایتان توضیح دهیم . 

لپ تاپ  DELL G5 15 5585 از برند DELL می باشد که سال هاست این برند در زمینه محصولات IT فعالیت می کند و کاربران زیادی در ایران از محصولات DELL استفاده می کنند . این برند را بیش تر با لپ تاپ می شناسیم که کاربران معتقدند دل از نظر کیفیت و ساخت و عمر دستگاه بسیار قدرتمند است . این لپ تاپ دارای اندازه صفحه نمایش  مات 15.6 اینچی با رزولوشن FULL HD|1080×1920 که این کیفیت عالی که باعث می شود گیمر بدون خستگی چشم ساعت ها پشت این لپ تاپ بنشیند. وزن لپ تاپ 2.4 کیلوگرم  که وزنی مناسب برای یک لپ تاپ گیمینگ با ابعاد 389×274.7×24.95 میلی متر می باشد . مدل پردازنده مرکزی لپ تپ دل intel core i7_8750H از نسل هشتم با 6 هسته و 12 ترید و لیتوگرافی 14nm حافظه کش 9 گیگابایتی می باشد . رم لپ تاپ دل از نوع DDR4 با 16 گیگابایت حافظه است که می توان ان را تا 32 گیگابایت ارتقا داد که می توان در هنگام بازی بهترین سرعت را از خود نشان دهد . این لپ تاپ دارای یک پردازنده گرافیکی اصلی1060 NViDiA Geforce GTX با 6 گیگابایت حافظه  اختصاصی از نوع DDR5 می باشد و به علاوه دارای یک پردازنده گرافیکی مجتمع Intel® UHD Graphics 630 می باشد که در ادامه خواهیم گفت که پردازنده مجتمع چیست .

برسی فیزیکی سخت افزار های لپ تاپ گیمینگ DELL G5 15 5585  به ترتیب زیر می باشد:

طراحی لپ تاپ
پردازنده مرکزی
پردازنده گرافیکی
صفحه نمایش
رم
فضای ذخیره سازی
پورت و اتصالات
باتری
کیبورد و تاچ پد

طراحی لپ تاپ :

بر خلاف طرح های بنیادی شرکت های دیگر شرکت دل در تولید لپ تاپ گیمینگ رویکرد متفاوتی نسبت به سایر رقبای خود دارد به طوری که لپ تاپ DELL G5 15 5585 دارای ظاهر شیک و مدرن می باشد که همه چشم ها را با رنگ بندی زیبای مشکی و قرمز دو رنگ همه پسند مجذوب خود کرده . بدنه این لپ تاپ از جنس پلاستیک با وزن 2.4 کیلوگرمی بوده که این وزن برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب بوده . طراحی این لپ تاپ بسیار ظریف و صاف بوده که برای رقبا تشخیص پلاستیکی بودن ان دشوار است . طراحی این لپ تاپ تهاجمی بوده و الهام گرفته از بازی جنگی است که زیبایی این لپ تاپ را چند برابر کرده . کیفیت و استحکام این لپ تاپ در وضعیت مناسبی به سر می برد . دو فن خنک کننده داخل این لپ تاپ وجود دارد که با هدایت هوای گرم به بیرون لپ تاپ از طریق محفظه های زیر لپ تاپ از گرم شدن لپ تاپ شما جلوگیری می کند و باعث می شود با خیال تخت و اطمینان از خنک شدن لپ تاپتان از ان استفاده کنید .

پردازنده مرکزی لپ تاپ DELL G5:

برای یک لپ تاپ گیمینگ مهم ترین و کلیدی ترین سخت افزار پردازنده گرافیکی می باشد اما پردازنده مرکزی نیز یکی دیکر از سخت افزار های مهم می باشد که ان را مغز لپ تاپ یا کامپیوتر می خوانند .شاید برای شما هم هنگام خرید کامپیوتر یا لپ تاپ پیش امده باشد که اطلاعاتی را از  سخت افزار هایی مانند سی پی یو یا همان پردازنده مرکزی را در اختیار شما قرار داده اند اما شما اطلاعات چندانی در مورد کاربرد ان را ندارید برای رفع ابهامات ذهن شما توضیح کوتاهی را برای شما ارئه می دهیم که سی پی یو و چند هسته ای بودن ان چه تاثیری بر کارکرد لپ تاپ شما دارد .

سی پی یو یا پردازنده مرکزی یک چیپ کوپک روی مادربورد است که با دیگر سخت افزار ها در ارتباط بوده تا بتواند دستور ها را به درستی اجرا کند .همانطور که گفتم پردازنده مرکزی را مغز لپ تاپ می نامند  که یکی از واحد های پردازش است و وظیفه پردازش برنامه ها را به عهده دارد . سی پی یو داده ها را از رم گرفته و ان را پردازش می کند تا برنامه برای ما اجرا شود . در گذشته سی پی یو ها یک هسته ای بودند به همین دلیل قدرت اجرای هم زمان چند برنامه را نداشتند به همین دلیل سازنده های پردازنده مرکزی به فکر چاره افتادن و سی پی یو های چند هسته ای را ساختند که قادر به اجرای هم زمان چند برنامه می باشد .

معنی سه کلمه در پردازنده مرکزی بسیار مهم می باشد که باید حتما بدانید :

لیتوگرافی : به معنی فاصله بین اجزای سی پی یو می باشد که تا کم تر باشد سرعت پردازش سی پی یو بیش تر است .

ترید : به معنی قابلیت اجرایی هم زمان چند برنامه در سی پی یو می باشد .

حافظه کش : حافظه اختصاصی خود سی پی یو می باشد که اطلاعاتی که می خواهد سریع پردازش کند را در خود ذخیره می کند تا کار سی پی یو را راحت تر کند .

پردازنده مرکزی این لپ تاپ Intel® Core™ i7-8750H که از نسل هشتم بوده که دارای لیتوگرافی 14nm و 6 هسته با 12 ترید و فرکانس کاری یا سرعت در حالت پایه 1.80 تا حالت توربو یا حداکثر 4.60 می رود  و حافظه کش ان نیز 9 گیگابایت می باشد . پردازنده مرکزی ما به علاوه دارای یک پردازنده گرافیکی مجتمع Intel® UHD Graphics 630 می باشد .

پردازنده گرافیکی مجتمع برعکس پردازنده گرافیکی اصلی که روی مادر بورد نصب شده این پردازنده مجتمع داخل سی پی یو قرار داده شده . تفاوت این دو در محل قرار گیری و یک دو مورد دیگر است اما از نظر کارایی هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر دو تصاویر را بر روی صفحه نمایش می اورند .

پردازنده گرافیکی : 

مهمترین قطعه برای بازی پردازنده گرافیکی می باشد که وظیفه ی اجرای عناصر تصويری بازی را به عهده دارد . يك پردازنده گرافيك قوی نه تنها كيفيت تصويری بازی را بالا می برد بلكه به شما فرصت می دهد بازی را با سرعت بيشتر و با تأخير كمتر اجرا كنيد. تعداد نفرات و قهرمانان بازی هم در سرعت بازی شما مؤثر است و زمانيكه اين تعداد زياد می شود اگر پردازنده گرافيك شما به اندازه كافی قوی نباشد احتمالاً بازی كند يا حتی متوقف می شود. يكی  از مهم ترين عوامل در انتخاب پردازنده گرافيك حافظه آن است كه هر چه بالاتر باشد مناسب تر است ولی غير از حافظه مدل پردازنده گرافيك هم مهم است هر بازی جديدی كه به بازار می آيد دارای ويژگي های خاص خود است كه ممكن است پردازنده گرافيك قديمی از آنها پشتيبانی نكند . گیمر ها حساسیت بیشتری روی GPU دارند اما در زمینه های تجاری نیز استفاده از یک GPU قدرتمند موضوع مهمی محسوب می شود .اگر می خواهید بازیهای روز را با بهترین کیفیت و بالاترین رزولوشن بازی کنید به سراغ پردازنده ی گرافیکی با چیپ بالا بروید .

لپ تاپ DELL G5 دارای بهترین پردازنده گرافیکی 1060 NViDiA Geforce  که یک گیمر نیازمند ان است را دارا می باشد که دارای حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 و ظرفیت حافظه 4 گیگابایت با لیتوگرافی 16 نانومتر و 192 بیت می باشد که برای درک بهتر قدرت این پردازنده دو بازی قدرتمند را به شما معرفی می کنیم که این پردازنده قادر به اجرای ان می باشد .

FiFA20 :یکی از بازی های پر طرفدار و مشهور فوتبال خیابانی ساخته سال 2019 که در زمین‌های فوتبال خیابانی‌اش دقایقی سراسر هیجان برای‌تان خلق می‌کند . این بازی محبوب را پردازنده گرافیکی ما با کیفیت و رزلوشن 1080×1920 و سرعت 166 فریم بر ثانیه قادر به اجرا می باشد. 

GRiD2019 : یکی دیگر از بازی های پر طرفدار که میتوانید تجربه‌ای لذت بخش و چالش‌برانگیز از بازی‌های ماشین‌سواری داخل پیست را در دسترس کاربران قرار دهد که پردازنده گرافیکی لپ تاپ دل G5 قادر به اجرای ان در کیفیت و رزولوشن عالی1080×1920 در سرعت 80 فریم بر  ثانیه می باشد .

صفحه نمایش :

در لپ تاپ ها برای دیدن تصویر ها به صفحه نمایش نیازمندیم که در لپ تاپ ها دو نوع LCD و LED می باشد که در لپ تاپ ما در ساخت صفحه نمایش ان LED به کار رفته کهاین کلمه مخفف Light Emitting Diodes است. روند کار ال ای دی ها هم مانند ال سی دی ها میباشد با این تفاوت که در این نوع صفحه نمایش به جای لامپ های فلورسنت از led استفاده شده است که طول عمر بیشتری و قطر کمتری دارند . در حالت کلی ال ای دی ها کیفیت بهتری نسبت به ال سی دی ها دارند ولی در عوض قیمت انها بالاتر است . در لپ تاپ دل G5 15 5585 دارای صفحه نمایش مات 15.6 اینچی با رزولوشن FULL HD|1080×1920 می باشد . مبحث مهم این صفحه نمایش این است که دارای تکنولوژی ips می باشد به این معنا که از زاویه های دیگر به این لپ تاپ نگاه کنید رنگ های ان ترکیب نمی شود که از لحاظ کیفیت و کارایی برای گیمیر حایظ اهمیت می باشد .

رم لپ تاپ DELL :

رم یکی دیگر از سخت افزار های کلیدی در لپ تاپ است . اکثر خریداران لپ تاپ رم و حافظه ذخیره سازی را با هم اشتباه می گیرند . درست است هر دو حافظه لپ تاپ شما هستند اما رم حافظه موقت لپ تاپ شماست که داده ها و اطلاعاتی را که سی پی یو یا پردازنده مرکزی قصد پردازش ان ها را دارد را در خود ذخیره می کند تا در زمان کم تر و با سرعت بیش تر اطلاعات را پردازش و اجرا کند . برخی ها معتقدند که با افزایش تعداد رم سرعت لپ تاپ افزایش می یابد این سخن تقریبا درست است اما در صورتی که لپ تاپ یا کامپیوتر شما قدیمی و کند باشد لزوما به این معنی نیست که با ارتقاء رم  سرعت بیشتری را تجربه خواهید کرد؛ ممکن است این موضوع به سایر قطعات یا حتی خرابی برخی از آنها مرتبط باشد .

نوع حافظه رم این لپ تاپ از نوع DDR4 با ظرفیت حافظه 16 گیگابایتی که شامل دو هارد SDD می باشد و می توان ان را تا 32 گیگابایت ارتقا داد .

حافظه ذخیره سازی :

حافظه خارجی یکی از نام های دیگر این حافظه می باشد که وظیفه ذخیره و نگهداری اطلاعات طولانی را به عهده دارد . در دنیای امروزی تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است به همین دلیل نگهداری از اطلاعات و داده ها از مسائل با اهمیت می باشد . همانطور که می دانید لپ تاپ و کامپیوتر نقش مهمی در زندگی همه ما دارد که می توانید بسیاری از اطلاعات خود را در ان ذخیره کنید . یکی از ویژگی های لپ تاپ و کامپیوتر ها وجود فضای ذخیره سازی ان می باشد  .

 لپ تاپ DELL G5 15 5585 دارای حافظه ای از نوع هیبریدی است که درایوهای هیبریدی، حافظه هایی هستند که از ترکیب یک واسطه حافظه سریع مانند درایوهای SSD با یک درایو HDD ساخته می شوند که اطلاعات را با سرعت بیش تری در اختیار سی پی یو قرار می دهد  و دارای حافظه 1 ترابایتی می باشد .در این نوع حافظه، دو نوع ساختار HDD و SSD وجود دارد که از HDD برای ذخیره داده‌ها و از  SDD برای انتقال داده‌ها استفاده می‌شود. در نتیجه، چنانچه بعدا CPU به این اطلاعات نیاز باشد، دسترسی به آن‌ها فوق العاده سریع‌تر خواهد بود. 

البته که لپ تاپ دل علاوه بر حافظه هیبریدی خود قابلیت نصب حافظه SSD را بر روی خود دارد که در ساختار آن هیچ قسمت متحرکی وجود ندارد و عملکرد آن مانند فلش می باشد . حافظه SSD در سه نوع استاندارد ، M.SATA  و M.2 ساخته می شود و کارایی M.2 SSD بسیار بالاست و اصولا برای دستگاه‌های کوچک مانند تبلت و لپ تاپ طراحی شده‌اند  و سرعت و کارایی بالایی دارند .

عکس حافظه هیبریدی :

پورت و اتصالات:

برخی از خریداران در هنگام خرید لپ تاپ ها به پورت ها و درگاه های لپ تاپ اهمیت نمی دهند ولی به مرور وقتی از لپ تاپ استفاده کنند با جای خالی زیادی از پورت ها برخورد می کنند که نیازمند ان هستند و دلیل این بی توجهی هم نشناختن این پورت ها می باشد .

راست لپ تاپ :

در سمت راست لپ تاپ دل G5 دارای USB2.0 و کارتخوان و قفل سخت افزاری می باشد که پورتی است که با اتصال وسیله ای قفل مانند به ان از سرقت اطلاعات داخل سیستم جلوگیری می کند . 

چپ لپ تاپ :

در سمت چپ لپ تاپ دارای پورت HDMI یکی از پر استفاده ترین رابط ها برای متصل شدن به تلوزیون ها، مانیتور ها و پروژکتور هاست و درگاه LAN به لپ تاپ یا کامپیوتر شما امکان اتصال به شبکه اینترنت را می دهد و به علاوه دارای یکی از پراستفاده ترین جک صوتی در جهان، جک صوتی 3.5 میلیمتری است که در اکثر لپ تاپ ها و موبایل یافت میشود و به اکثر گوشی های هدفون و اسپیکر متصل می شود و افزون بر اینها دارای دو عدد درگاه USB 3.1 genl و USB 3.1 gwnl type می باشد .

باتری :

در یک لپ تاپ گیمینگ که گیمر دوست دارد شب و روز پشت ان بنشیند و بازی کند نیازمند یک باتری با دوام است که زود به زود شارژ خالی نکند و در وسط بازی لپ تاپ خاموش نشود . این یک واقعیت است که اکثر باتری های لپ تاپ مشکلاتی چون عدم کارکرد درست و مناسب بعد از چند ساعت شارژ زود خالی می شود و یا ماندگاری کم دارند . تعداد کمی از لپ تاپ ها این مشکلات را ندارند ان هم اگر باتری از نوع لیتیم یون باشد که خوشبختانه باتری این لپ تاپ DELL لیتیم یونی با 4 سلول بوده که یکی از بهترین و کم وزن ترین باتری می باشد . این باتری را می توان به جریان برق بالا وصل کرد و از لپ تاپ استفاده کرد بدون ترس خراب شدن ان .

کیبورد و تاچ پد :

تاچ پد وسیله ای است که موقعیت و حرکت دستتان را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد که جایگزین همان موس در کامپیوتر است . دیگر که برخی از Touchpad ها دارند Multi-Gesture نام دارد این تاچ پدها قادرند اشکال خاصی را که برروی صفحه Touchpad با انگشت خود می کشید را تجزیه و تحلیل کنند. به عنوان مثال اگر برروی تاچ پد دایره کشیدید نرم افزار ماشین حساب اجرا شود. انتخاب کیبورد مناسب برای یک لپ تاپ تجاری و یا گیمینگ زیرا این افراد بیش تر از سایر کاربران با کیبورد سروکار دارند پس باید در هنگام خرید به کیبورد نیز توجه کنند . کیبورد لپ تاپ دل G5 15 5585 دارای نور پس زمینه می باشد که در شب هنگام بازی حرف های کیبورد را به خوبی ببینید  به علاوه ابعاد و فاصله بین حروف ان کاملا استاندارد بوده که تا حد امکان درصد اشتباهات شما را هنگام نوشتن کاهش می دهد .

نتیجه گیری : اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ با پردازنده مرکزی و گرافیکی حرفه ای برای اجرای قوی ترین بازی ها هستید فروشگاه اپن باکس سون این لپ تاپ را به شما معرفی می کند و اگر باز به دنبال یک لپ تاپ حرفه ای برای کار می گردید باز این لپ تاپ را به شما معرفی می کنیم چون از همه نظر چه کیفیت و چه قدرت رقیب ندارد . برای خرید این لپ تاپ حرفه ای با فروشگاه بزرگ اپن باکس همراه شوید و با اعتماد  به ما ان را از فروشگاه ما خریداری فرمایید . 

جزئیات محصول

مشخصات

وضعیت محصول
+++A
وزن
2.4 کیلوگرم
ابعاد
389 × 274.7 × 24.95 میلی‌متر
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
(8th Generation Intel® Core™ i7-8750H Processor (6-Core, 9MB Cache, up to 4.1GHz w/ Turbo Boost
فرکانس کاری پردازنده
2.20 ~ 4.1 GHz
حافظه کش پردازنده
9 مگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگابایت
توضیحات حافظه RAM
شامل دو هارد 1TB HDD + 256 GB M.2 SSD ، جایگاه دو حافظه مجزا ( M2 , SATA)
نوع حافظه داخلی
هیبریدی
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
سری پردازنده گرافیکی
Nvidia Geforce
مدل پردازنده گرافیکی
GTX 1050 Ti
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS LED-backlit LCD
رزولوشن صفحه نمایش
Full HD| 1920 x1080
صفحه نمایش مات
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
توضیحات صفحه نمایش
LED backlight
درایو نوری
ندارد
وب کم
دارد
مشخصات اسپیکر
Wave MaxxAudio Pro تکنولوژی جدید دل. خروجی صدای شفاف و با کیفیت
نور پس زمینه کیبورد
دارد
تاچ پد
multi-gesture touch pad
حسگر اثر انگشت
ندارد
اسلات کارت خوان
دارد
مودم
مودم داخلی
شبکه بی سیم WIFI
دارد
توضیحات شبکه بی سیم WIFI
802.11a/b/g/n/ac
پورت VGA
ندارد
پورت HDMI
دارد
تعداد پورت های USB 3.0
3 عدد
پورت USB Type-C
دارد
پورت ThunderBolt
دارد
تعداد پورت های ThunderBolt
3 عدد
نوع باتری
lithium ion
تعداد سلول های باتری
4 سلول

وضعیت فیزیکی

وضعیت محصول +++A
وزن 2.4 کیلوگرم
ابعاد 389 × 274.7 × 24.95 میلی‌متر

مشخصات پردازنده مرکزی

سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i7
مدل پردازنده (8th Generation Intel® Core™ i7-8750H Processor (6-Core, 9MB Cache, up to 4.1GHz w/ Turbo Boost
فرکانس کاری پردازنده 2.20 ~ 4.1 GHz
حافظه کش پردازنده 9 مگابایت

مشخصات رم

نوع حافظه RAM DDR4
ظرفیت حافظه RAM 16 گیگابایت
توضیحات حافظه RAM شامل دو هارد 1TB HDD + 256 GB M.2 SSD ، جایگاه دو حافظه مجزا ( M2 , SATA)

مشخصات حافظی داخلی

نوع حافظه داخلی هیبریدی
ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت

مشخصات پردازنده گرافیکی

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی Nvidia
سری پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce
مدل پردازنده گرافیکی GTX 1050 Ti
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 4 گیگابایت

ویژگی های صحفه نمایش

اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LED-backlit LCD
رزولوشن صفحه نمایش Full HD| 1920 x1080
صفحه نمایش مات
صفحه نمایش لمسی
توضیحات صفحه نمایش LED backlight

ویژگی های باتری

نوع باتری lithium ion
تعداد سلول های باتری 4 سلول

پورت ها و اتصالات

توضیحات شبکه بی سیم WIFI 802.11a/b/g/n/ac
پورت VGA
پورت HDMI
تعداد پورت های USB 3.0 3 عدد
پورت USB Type-C
پورت ThunderBolt
تعداد پورت های ThunderBolt 3 عدد

اجزای فنی لپ تاپ

درایو نوری
وب کم
مشخصات اسپیکر Wave MaxxAudio Pro تکنولوژی جدید دل. خروجی صدای شفاف و با کیفیت
نور پس زمینه کیبورد
تاچ پد multi-gesture touch pad
حسگر اثر انگشت
اسلات کارت خوان
مودم مودم داخلی
شبکه بی سیم WIFI

فهرست

واتس آپ

ایسنتاگرام

تنظیمات