برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس
لپ تاپ استوک DELL precision M4700 | عرضه در فروشگاه اپن باکس

لپ تاپ استوک DELL precision M4700

  • پردازنده: Intel Core i7 3520M
  • تعداد هسته: 4Cores
  • تعداد رشته: 8Threads
  • حافظه کش: 6MB
  • حافظه رم: 8GB DDR3 1600MHz
  • حافظه ذخیره سازی: 500GB HDD
  • پردازنده گرافیک: Nvidia Quadro k1000m 2GB
  • صفحه نمایش: 15.6″ FULLHD
تماس بگیرید (بدون مالیات)
رنگ
  • خاکستری
ناموجود
توضیحات

توضیحات اجمالی لپ تاپ  DELL precision M4700: 

هر روزه در بازار لپ تاپ و کامپیوتر شاهد تنوع محصولات هستیم که به مرور تشخیص انها از یک دیگر دشوار میشود. در این میان کاربرانی آسیب میبینند که اطلاعاتی از تفاوت این لپ تاپ ها از هم را نداشته باشند. هر خانه ای را که مشاهده میکنید حتما دارای یک لپ تاپ و یا یک کامپیوتر میباشند و این سیستم ها عضوی از خانواده هر خانه شده اند برای برخی شاید هیچ کاربردی نداشته باشد اما برای برخی دیگر رایانه اش اصل کسب و کارش است وجود یک لپتاپ به خصوص لپتاپی در راستای هدف کاری اش بسیار مهم میباشد. اولین اولویت در هنگام خرید لپ تاپ هدف از خرید لپ تاپ و نوع استفاده کاربران از لپ تاپ میباشد اگر کاربری لپ تاپی اشتباه را انتخاب کند که اصلا هم راستا با هدف و کاربرد کاربر نباشد، چیزی به جز ضرر و هدر دادن پول به همراه نداشته زیرا امروزه لپ تاپ ها از نظر کاربرد و یا وزن و یا ظاهر به دسته بندی های زیادی تقسیم شده اند و هر کدام را باید برای در جای خود و هدفی که برای ان ساخته شده است استفاده شود. یکی از این دسته بندی ها لپ تاپ های حرفه ای می باشند که بیشترین کاربرانی که از ان استفاده میکنند مهندسین و یا طراحان و یا از ان مهم تر کاربران دارای کسب و کار مجازی اند که برای این چنین کاربر تعداد هسته پردازشی و توان موازی دارای اهمیت زیادی میباشد. این لپتاپ ها به دلیل قدرت پردازش و باتری بزرگ تر از حد معمول برای تحمل فشار کاری  از ضخامت و وزن بیش تری برخوردار است. 

برسی فیزیکی سخت افزار های لپ تاپ استوک  DELL precision M4700 به ترتیب زیر می باشد :

طراحی لپ تاپ

پردازنده مرکزی
پردازنده گرافیکی
صفحه نمایش
رم
فضای ذخیره سازی
پورت و اتصالات
باتری

طراحی لپ تاپ :لپ تاپ dell m4700 دارای وزن 3 کیلوگرمی با ابعاد 25.6 سانتی متری بوده ولی به دلیل شاسی خطی و لبه های گرد لپتاپ ظاهری باریک از خود جلوه می دهد.  بدنه خارجی این لپ تاپ فلزی بوده ولی سطوح داخلی آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده. ممکن است زیاد برایتان پیش آمده باشد که هنگام کار با لپ تاپ دستانتان خسته و یا اذیت شده باشد برای همین برند دل به فکر چاره برای این مشکل بوده و  ناحیه استراحت دست لپتاپ DELL M4700  را کاملا صاف و مناسب ساخته تا دستتان اذیت نشود. لولای لپتاپ ها بسیار مهم اند زیرا اگر شکسته شوند دیگر جای خود را نمی گیرد و برای همیشه لرزش پیدا میکند. لپتاپ  dell precision دارای لولایی نسبت به حالت معمول و سایر لپتاپ ها سخت تر بوده تا هنگام تکان دادن یا کار کردن با لپتاپ هیچ لرزشی را احساس نکنید. علاوه بر طراحی زیبای این لپتاپ میتوان به رنگ خاص آن که همه را به خود جذب میکند نیز اشاره کرد.

پردازنده مرکزی: پردازنده مرکزی یا CPU تفسیر و اجرای تمام دستورات رایانه ها را به عهده دارد. هیچ دستگاه مدرنی نیست که امروزه فاقد سی پی یو باشد. پردازنده های امروزی کوچک و مربعی شکل هستند. محل قرار گیری این پردازنده روی سوکت مادربورد است. برخی از دستگاه ها از cpu تک هسته ای استفاده می کنند در حالیکه بیش تر کامپیوتر ها و لپ تاپ ها امروزه بیش تر از یک هسته دارند که همین باعث شده که رایانه ها توان اجرای هم زمان چند برنامه را داشته باشند. هر هسته خود به صورت مجزا کار یک cpu را انجام می دهد و همین باعث افزایش چشمگیر سرعت کامپیوتر و لپتاپ های امروزی شده است. لپتاپ dell precision m4700 دارای پردازنده مرکزی 3520_ Intel core i7 از نسل 3 با لیتوگرافی 22 نانومتر و 2 هسته و 4 ترید که فرکانس کاری آن از 2.90GHz شروع شده و تا 3.60GHz می رود. این پردازنده مرکزی قادر به خواندن رم تا 32 گیگابایت میباشد ولی بیش تر از این مقدار را نمی تواند بخواند.

پردازنده گرافیکی : واحد پردازش گرافیکی یا همان GPU وظیفه رندر کردن گرافیکی و یا پردازش تصاویر را به عهده دارد.  رایانه ها بدون یک پردازنده گرافیکی میتوانند اعمالی را انجام دهند ولی قادر به دیدن تصویر نیستیم و اگر بخواهیم تصویری را ببینیم حتما باید دارای پردازنده گرافیکی باشد . قبل از ساخت پردازنده های گرافیکی،  CPU ها کار پردازش عکس ها را نیز انجام می دادند،  به همین دلیل کار های زیادی روی دوش CPU بود پس سرعت پردازش و ارائه دادن CPU بسیار پایین بود اما بعد از ساخت پردازنده گرافیکی مشکلات و سرعت CPU حل و افزایش یافت و هر کدام وظیفه خود را انجام می دادند. پس کار و وظیفه ی cpu و Gpu از هم کاملا جدا است در زمان حال . لپ تاپ DELL Precision M4700 دارای پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro K1000m با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت و لیتوگرافی 28 نانومتر با فرکانس کاری 850MHz می باشد. برای درک بهتر قدرت  پردازنده این لپتاپ دو بازی را به شما معرفی می کنیم که قادر به اجرای آنها میباشند . بازی sims 3 که این پردازنده قادر به اجرای آن در کیفیت 768*1024 و رزولوشن 1024*1280با 129 فریم بر ثانیه می باشد و همینطور بازی World of Warcraft را می تواند با کیفیت 768*1024 و رزولوشن 1024*1280 با 123 فریم بر ثانیه می باشد .  

پردازنده های گرافیکی به دو دسته، دسته اول مستقل از مادر بورد و cpu اند و دسته دوم گرافیک های آنبورد اند که به مادربورد چسپیده اند.

پردازنده گرافیکی مجتمع : لپ تاپ دل M4700 علاوه بر پردازنده گرافیکی خود دارای پردازنده گرافیکی داخل CPU میباشد . امروزه بیش تر پردازنده های مرکزی در خود دارای یک واحد پردازشی گرافیکی هستند که مانند پردازنده گرافیکی خود لپتاپ عمل میکند ولی با این تفاوت که فاقد حافظه اختصاصی میباشد و فقط پردازش های روزمره را و ساده را انجام می دهد ولی با این وجود باز گوشه ای از کار ها را میگیرد و پردازش هر چه بهتر عکس ها کمک می کند . لپ تاپ ما دارای پردازنده گرافیکی مجتمع Intel® HD Graphics 4000 می باشد که سر عت ان از 350 مگاهرتز و در حالت توربو تا 1350 مگاهرتز می رود .برای درک قدرت این پردازنده باید گفت که این پردازنده قادر به اجرای بازی fifa 14 در کیفیت و رزولوشن 768*1366 با سرعت 112 فریم در ثانیه میباشد .

صفحه نمایش : لپتاپ dell m4700 دارای صفحه نمایش مات از نوع LED با اندازه 15 اینچی بوده .شاید در هنگام کار با لپتاپ در بیرون از خانه و در برابر تابش مستقیم نور خورشید برایتان پیش امده باشد که نور به صفحه نمایشتان بخورد و دیگر نتوانید روی صفحه نمایش هیچ چیزی را ببینید صفحه نمایش مات به کمک امده تا از این امر جلوگیری کند و حتی در بیرون از خانه با اسودگی کامل از لپ تاپ خود استفاده کنید . به علاوه این صفحه نمایش این لپتاپ LED بوده که دارای طول عمر زیاد و مصرف انرژی کم بوده و نشان دادن عالی بخش های تاریک و کم نور عکس ها نسبت به سایر صفحه نمایش ها میباشد .

  رم: رم یکی دیگر از اجزای کلیدی رایانه ها میباشد که نوعی حافظه کوتاه مدت برای ذخیره اطلاعات جدید است. رم به نوشته شدن و خوانده شدن فایل ها در مدت زمان کم و سرعت بالا کمک میکند. یکی از ویژگی های رم موقتی بودن حافظه است که با هر بار راه اندازی سیستم عامل تمامی اطلاعات جدید پاک میشود و به علاوه فایل های جدید را در زمان کم و سرعت زیاد در اختیار پردازنده مرکزی قرار می دهد که همین باعث افزایش عملکرد رایانه ها میشود. لپ تاپ دارای رم 8 گیگ DDR3 است که برای بیش تر کاربران توصیه میشود ولی برای اجرای بازی های بسیار پیشرفته و سنگین مناسب نیست و به علاوه DDR3 از ولتاژ کم تری از DDR2 برخوردار است به همین دلیل کم مصرف تر بوده.

فضای ذخیره سازی:همانطور که در بالا به آن اشاره شد در لپ تاپ و کامپیوتر ها دو نوع حافظه ذخیره سازی وجود دارد که یکی از آنها رم است که یک حافظی موقتی بوده و دیگری هارد است که یک حافظه طولانی مدت است و اطلاعات و داده ها را از قدیم برای ما ذخیره و دسته بندی میکند. همانطور که گفتیم حافظه رم موقتی بوده و با قطع کردن اتصال برق اطلاعات و داده های روی رم پاک میشود مگر اینکه اطلاعات روی رم را ذخیره کنیم در این صورت این اطلاعات به هارد می رود و روی آن به طور دائم ذخیره میشود پس به برق دائم نیاز ندارد و با خیال راحت میتوانید اتصال برق را قطع کنید بدون اینکه فایل ها پاک شوند.لپ تاپ دارای هارد HDD با ظرفیت 500 گیگابایت بوده.  HDD یک کلمه مخفف بوده که به معنی دیسک درایو سخت بوده و حافظه ای غیر فرار میباشد. بسته به سرعت چرخش هارد سرعت لود و خواندن فایل ها افزایش می یابد.

پورت و اتصالات :امروزه در گوشی ها و رایانه ها پورت وجود دارد. هر کدام از پورت ها  ویژگی و کاربرد خود را دارد که ممکن است روزی به کمک شما آید. البته برخی ار پورت ها در حال حذف و کم رنگ شدن اند و برخی ها هم در حال توسعه پس آشنایی با کاربرد هر کدام اولویت است. بعد از کیبورد و صفحه نمایش و بقیه سخت افزار های خارجی پورت ها یکی از قابل مشاهده ترین و واضح ترین بخش کامپیوتر و لپ تاپ ها می باشد. برخی از افراد در هنگام خرید لپتاپ به پورت آن اصلا توجه ندارند ولی در عوض برخی دیگر روی پورت ها حساسیت خاصی نشان می دهند. دلیل اهمیت ندادن به پورت نبود اطلاعات کافی از کاربرد یا سرو کار نداشتن با پورت ها میباشد. کاربرانی که با رایانه ها کار های تخصصی انجام می دهند روی پورت ها حساسیت خاصی دارند زیرا بسیار با آن سرو کار دارند و نیازمند پورت ها هستند.

              راست                 پشت                      چپ   
           USB3.0                VGA            Lock Solt
        Display port             RJ_45              USB2.0
    Wireless switch            USB2.0           Microphon
            HDMI            headphon
     smart card reader

جزئیات محصول

مشخصات

وضعیت محصول
+A
وزن
3.0 کیلو گرم
ابعاد
25.6 سانتیمتر
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i7
مدل پردازنده
3520M نسل 3
فرکانس کاری پردازنده
2.7GHz
حافظه کش پردازنده
6 مگ کش
تعداد هسته
4 هسته
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
فرکانس حافظه RAM
1600MHz
تعداد اسلات های حافظه RAM
2 عدد
حداکثر حافظه RAM قابل پشتیبانی
16 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
ظرفیت حافظه داخلی
500 گیگابایت
تعداد اسلات های حافظه داخلی
2 عدد
نوع اسلات های حافظه داخلی
2.5 اینچی SATA
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی
Nvidia
سری پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro
مدل پردازنده گرافیکی
k1000m
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
15 اینج
نوع صفحه نمایش
ال ای دی
رزولوشن صفحه نمایش
FHD
تکنولوژی IPS
ندارد
صفحه نمایش مات
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
درایو نوری
دارد
وب کم
دارد
مشخصات اسپیکر
اسپیکر و میکروفن استریو
نور پس زمینه کیبورد
ندارد
تاچ پد
سه دکمه ای و پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
دارد
اسلات کارت خوان
دارد
مودم
دارد
شبکه بی سیم WIFI
دارد
پورت شبکه اترنت
دارد
پورت VGA
دارد
پورت HDMI
دارد
پورت USB 2.0
دارد
تعداد پورت های USB 2.0
2 عدد
پورت USB 3.0
دارد
تعداد پورت های USB 3.0
2 عدد
پورت USB Type-C
ندارد
تعداد سلول های باتری
8 Cells

وضعیت فیزیکی

وضعیت محصول +A
وزن 3.0 کیلو گرم
ابعاد 25.6 سانتیمتر

مشخصات پردازنده مرکزی

سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i7
مدل پردازنده 3520M نسل 3
فرکانس کاری پردازنده 2.7GHz
حافظه کش پردازنده 6 مگ کش
تعداد هسته 4 هسته

مشخصات رم

نوع حافظه RAM DDR3
ظرفیت حافظه RAM 8 گیگابایت
فرکانس حافظه RAM 1600MHz
تعداد اسلات های حافظه RAM 2 عدد
حداکثر حافظه RAM قابل پشتیبانی 16 گیگابایت

مشخصات حافظی داخلی

نوع حافظه داخلی HDD
ظرفیت حافظه داخلی 500 گیگابایت
تعداد اسلات های حافظه داخلی 2 عدد
نوع اسلات های حافظه داخلی 2.5 اینچی SATA

مشخصات پردازنده گرافیکی

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی Nvidia
سری پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro
مدل پردازنده گرافیکی k1000m
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 2 گیگابایت

ویژگی های صحفه نمایش

اندازه صفحه نمایش 15 اینج
نوع صفحه نمایش ال ای دی
رزولوشن صفحه نمایش FHD
تکنولوژی IPS
صفحه نمایش مات
صفحه نمایش لمسی

ویژگی های باتری

تعداد سلول های باتری 8 Cells

پورت ها و اتصالات

پورت شبکه اترنت
پورت VGA
پورت HDMI
پورت USB 2.0
تعداد پورت های USB 2.0 2 عدد
پورت USB 3.0
تعداد پورت های USB 3.0 2 عدد
پورت USB Type-C

اجزای فنی لپ تاپ

درایو نوری
وب کم
مشخصات اسپیکر اسپیکر و میکروفن استریو
نور پس زمینه کیبورد
تاچ پد سه دکمه ای و پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
اسلات کارت خوان
مودم
شبکه بی سیم WIFI

فهرست

واتس آپ

ایسنتاگرام

تنظیمات